vastravillagatan.blogg.se

Här får ni följa mig & min familj i våran vardag.

Söndag!

Publicerad 2016-02-14 08:30:52 i Allmänt,

Har haft problem med att komma in på bloggen i ngr dagar & nu när jag väl lyckade så ser jag att allt är borta? Raderat? 
Jag är inte direkt förvånad, jag har råkat ut för både det ena och det andra genom åren... 

Alla hjärtans dag idag, fånig dag tycker jag- Men för dom som "firar" är det ju speciellt. Alla är vi olika. 

Match igår, hemma mot Enköping. 
Det blev en förlust. En tung sådan.
Kände av halsen på morgon men det gav med sig, det kom tillbaka med på kvällen & även feber. I säng vid  kl 21, underbara lediga helgdagar...

Over and out. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela